streda 25. novembra 2015

Vianočný wishlist

Blížia sa Vianoce a je čas nakupovať darčeky. Ja najradšej kupujem knihy. V tom sa naozaj vyžívam. Hoci, musím sa priznať, keď niekomu kúpim knihu, mám nakoniec problém mu ju dať. Najradšej by som si ju totiž nechala a prečítala ja. Keď ju kúpim otcovi, mamine alebo sestre, tak si ju potom síce prečítať môžem, ale je mi ľúto, že sa nebude vynímať na mojej poličke. Ale nakoniec sa s tým vždy zmierim, aj vďaka tomu, že na tej mojej poličke tiež pribudnú nejaké tie skvosty. Tento rok by som na Vianoce chcela knihy:


 Vězněná od Pavla Renčína. Čítala som o nej v najnovšej Pevnosti a po tom, čo som sa dozvedela, som neodolala a knihu už aj objednala. Už len počkať do Vianoc, keďže som ju objednala akože za manžela. :)


Nech sneží. Túto knihu tvoria tri poviedky. Upútala ma jedným z autorov, ktorým je John Green, keďže jeho Kam zmizla Aljaška, ale aj Na vine sú hviezdy sú skvelé. Tentoraz som pri výbere knihy vsadila na autora.


Nesbove najnovšie knihy Polnočné slnko a Krv na snehu som kúpila na Vianoce pre ocina. Musím počkať, kým ich prečíta, a potom sa do nich, dúfam, pustím aj ja. Snáď nemusím komentovať dôvod výberu kníh.
zdroj obrázkov www.bux.sk


A napokon, Cestujem sama. Severské krimi je jednoducho kapitola sama o sebe. Táto kniha má jednak slušnú obálku, jednak príbeh vyzerá celkom sľubne. Páčia sa mi postavy s psychickými problémami. Tie by sme v tejto knihe mali nájsť u postavy Mie, bývalej vyšetrovateľky. Očakávam mrazivý príbeh plný napätia. Mrazí ma už len pri informácii, že vyšetrovať sa bude záhadná smrť dievčatka, ktoré nájde muž obesené v lese, ktoré má na krku zavesenú tabuľku s nápisom Cestujem sama. Som zvedavá, či kniha naplní moje očakávania.

Akú knihu by ste si priali vy? Máte nejaký zaujímavý tip, o ktorý sa radi podelíte?




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára