streda 9. mája 2018

Čo čítať s deťmi

      Po veeeeeeľmi dlhej odmlke sa hlásim opäť. Skoro dva roky som nepridala ani jeden príspevok. Bolo toho na mňa nejako veľa. Čítať som však rozhodne neprestala, len nebol čas podeliť sa o moje dojmy z kníh s vami. Keďže mám už dve malé deti, čítam aj veľa detských kníh. Myslím si, že mnoho rodičov má problém orientovať sa v tom množstve detských kníh, ktoré sa nám ponúkajú. Nie všetky knihy však prinášajú kvalitu. Rozhodla som sa preto vytvoriť sériu článkov s názvom Čo čítať s deťmi, aby som sa tak podelila o dojmy z kníh, ktoré sú podľa môjho názoru kvalitatívne hodnotnejšie. Priznávam, že si s deťmi čítavam aj gýčové disneyovky (moje staršie dieťa si ich vyberá pre obrázky). A aj o disneyovkách vám poskytnem niekoľko mojich názorov.
       Takže po letných prázdninách sa môžete tešiť na avizované články (leto sa blíži a ja si užívam teplo s deťmi). V septembri sa môžete tešiť na moje dojmy z kníh úžasnej Gabriely Futovej - Štyri kosti pre Flipra a Lebo musím!, tiež s dielom Petra Karpinského Ako sme s Ťukťukom ťukťukovali a napokon diela dvojice autorov Jána Uličianskeho a Petra Palika Rozprávky z palety. Osem farebných príbehov. Diel bude, samozrejme, viac, toto je len najbližšia ponuka, ktorú uverejním v blízkej dobe.



Do prečítania!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára