pondelok 22. februára 2016

Kúzelné čítanie


Môj syn mal nedávno 3 roky, a preto sme mu na narodeniny kúpili knižku. Objavila som edíciu Kúzelné čítanie - sú to interaktívne hovoriace knihy. Veľmi sa mi zapáčila, tak som ju kúpila aj synovi. Zatiaľ som kúpila knihu Hravé učenie. Okrem tejto však edícia ponúka aj knihy Atlas sveta, Svet zvierat, O perníkovej chalúpke, Hravá angličtina. 

Edícia Kúzelné čítanie ponúka knihy, ktoré si dieťa číta samo s pomocou elektronickej ceruzky, ktorá rozpráva, resp. číta knižku. Kniha obsahuje nielen predčítanie textu a obrázkov, ale aj rôzne zvuky, prehovory postáv, kvízy a pod. Knihu nahovorila Dominika Zeleníková, hlas je teda príjemný. Môjho syna kniha veľmi baví, číta si ju skoro stále, pomaly začíname riešiť aj kvízy, ktoré sú v troch úrovniach podľa náročnosti. Dieťa sa môže vďaka tejto knižke mnoho dozvedieť, naučí sa tak abecedu, čísla, kniha mu poskytuje informácie o povolaniach, dostane sa s ňou aj na karneval do škôlky, kde k jednotlivým rozprávkovým postavičkám kniha ponúka aj krátky príbeh k danej rozprávke. Dieťa sa tiež môže nenásilnou formou naučiť ako sa má správať na detskom ihrisku a pod. Ovládanie ceruzky je jednoduché, synovi som ani nemusela nič vysvetľovať, všetko pochopil sám.

 S knihou som maximálne spokojná, neľutujem jej kúpu. Určite synovi časom dokúpim aj ďalšie knihy z tejto edície. Niekomu sa však môže zdať trochu drahšia, ale keď uvážite, že dieťa sa zahrá samo, naučí sa mnoho vecí a pod., tak tá cena nie je vysoká. Určite odporúčam. ;)





Do prečítania!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára